Antal besök sedan 2009.04.01

måndag 6 september 2010

Tyger till höstens & vinterns mössor

Nu har jag gjort en inventering och fotat de flesta trikåtyger jag har hemma. Jag kommer märka dem med nummer & namn så blir det lättare vid beställning så vi vet att vi talar om samma tyg:-)

  1. Grafitti Stjärna SLUT

  2. Svart Vit Prick SLUT

  3. Grå Stjärna (velour tyg) SLUT

  4. Svart/Vit Rand (går lite åt det marinblå)

  5. Lila Stjärna (velour tyg)SLUT

  6. Blomster

  7. Lila Bubblor SLUT

  8. Lila Våg

  9. Röd Husvagn

  10. Röd Miniblomma

  11. Röd/Vit Rand SLUT

  12. Röda Pricken SLUT

  13. Turkos Våg

  14. Turkos Paisley

  15. Turkos Brun Prick (Glömde fota det turkosa husvagnstyget, men det finns på bild på blogg)

  16. Brun Stjärna

  17. Retro Rand

  18. Grön Stjärna SLUT

  19. Turkos Rand

  20. Grön Flerrand

  21. Djungeltyg (finns endast till ca 3 mössor kvar)

  22. Fyrklöver

  23. Lime Star

  24. Grön/Vit Prick

  25. Flermönstrad/färgad SLUT

  26. Grå Paisley SLUT

  27. Svart Bubbla SLUT

  28. Svart Moln SLUT

  29. Grafisk Blomma (dessa tyger finns det enbart kvar till fåtal mössor) SLUT

  30. Turkos Moln (denna finns kvar till en 0-6 mån mössa) SLUT

  31. Rosa Moln ( denna finns kvar till 2 st 0-6 mån mössa) SLUT

6 kommentarer:

  1. Ja tror de flesta som syr har en massa mer tyger än mig! :-) Men jag tycker det är snygga tyger allihopa & det är kul att ha hittat så mycket fint!

    SvaraRadera
  2. Jag ska grunna lite så kommer en beställning till James sen. Visst gör du scarfs med? ak

    SvaraRadera
  3. Ja visst gör jag scarfs oxå! Vi höres! Åsa

    SvaraRadera
  4. Åhh vilka fina tyger, vart köper man dom?/ ulrica

    SvaraRadera
  5. Tygerna köper jag från olika ställen. Jny design, Kameleont design, mg-tyger, Calletex mm

    Mvh Åsa

    SvaraRadera