Antal besök sedan 2009.04.01

torsdag 7 oktober 2010

Jaha & så var det redan oktober...

Hej igen!

Oj vad fort en månad går! Jag som var så flitig med bloggen där en sväng i början av september & vad hände sen?? Ja säg det..

Idag tänkte jag visa lite nya gardintyger & annat fint som jag beställt. Har blivit lite nätshopping denna vecka då jag & tjejerna varit sjuka om vartannat hela veckan lång..

Vi har länge spanat efter en ny kökslampa & har haft svårt att bestämma oss, men nu tror jag att vi ska slå till på en Kartell Fl/y, en vit. Har även varit sugen på den vita Bumlingen från Atelje Lyktan, men de blir nog en Fl/y.. hm.. Vilken tycker ni?

N-E ska få gardiner, påslakan set & lampor i Gunilla Axens Molnserie. Denna gången i rosa & vitt, har sedan tidigare det svart/vita.

Längtar tills detta kommer på posten så att jag kan börja sy gardinerna!
Nej nu är det natta, sov sött!




3 kommentarer:

  1. Det är inte lätt att hinna med allt jämt tycker ja med har glest mellan inläggen :P hihi super fint tyg vart köper man de för det har väl inte JNY??? //Helena

    SvaraRadera
  2. den vita...

    /GNU

    SvaraRadera
  3. Tack Gnua:-)

    Tyget har jag beställt från Barnklassiker.se.
    Idag kom det, en halvmeter för lite hade de skickat! Så jag fick sy lite annorlunda än vad jag tänkt kan man säga. Men nu är de uppe & det blev superfint Bilder kommer:-)

    Kram Åsa

    SvaraRadera