Antal besök sedan 2009.04.01

tisdag 26 maj 2009

Mera plädar & mössor...

Igår kväll satte jag mig för att sy några fler solhattar i trikå, men det blev bara en till... Är riktigt mycket jobb med att få till den så fin som jag vill. Suck! men man får väl inte va så petig kanske:) Får öva mera, mera, mera...
Nåt som iaf alltid brukar bli bra är plädarna & mössorna så... Den här pläden i tyg från Almedahl, med rosa fleece på baksidan har jag sytt till lilla N-E. Kan inte få nog av plädar:) Kul att ha & byta med! Mössan med fjärilar är ett fint trikåtyg som passar bra nu när det är lite varmare då det är ett ganska tunt tyg.














2 kommentarer:

  1. Plädarna är verkligen fina. Ska se om jag kan hitta två fina tyger att kombinera till grabbarnas vagn. Minstingen sitter ju inte än så jag har ju lite tid ; )

    SvaraRadera
  2. Sött och det matchade ju jätte bra, mössan och filten :)
    Kram

    SvaraRadera