Antal besök sedan 2009.04.01

torsdag 27 augusti 2009

Jag har gjort något konstigt med mina inställningar på bloggen så jag får ingen ordning på varken bilder eller text. Hoppas ni har överseende med det tills jag kommmit på vad det är jag gjort för knas! :) Nu tror jag iaf att alla kan lämna en kommentar, vilket inte tidigare fungerat om man inte var registrerad användare. Så prova gärna att lämna ett litet avtryck:) 
Idag har jag modifierat om shopping-väskan en aning genom att sy på axelremmar så att den även kan användas på axeln. På bilden är det min stora tjej A som får agera modell.
Har oxå sytt en liten "napp-korg". Nu använder ju N-E inte napp så jag får hitta på nåt annat att lägga i den eller kanske ge den till någon väl behövande:) Tavlan som syns bredvid, har min vän målat & den fick N-E i dopgåva.

4 kommentarer:

  1. Nappasken var ju perfa! Det kan jag beställa en i svart/vitt eller nåt tyg du har till övers :-) Har ju en nappgalning hemma!! /gnu

    SvaraRadera
  2. Du, då gör jag en till Napp-Galningen på direkta:)

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Jag heter Anna och bor i karlskoga. Har sett dina mösor lite här och där. Maria Zetterquist sa att du sydde sådana och gav mig adressen till din blogg.
    Min fråga är om jag kan beställa en av dig. Har en liten Melwin här hemma på snart 7 månader. Skulle gärna vilja ha en svart och vit randig (breda ränder) eller svart med vita stora prickar. Har du inte sådant tyg hemma går det bra med vad som helst, bara det är en kronmössa, de är så söta!! =)
    Maria sa att du brukade vara på Baby cafet på bibloteket. Jag har varit där några gånger men adrig sett dig.
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!
    Skicka gärna ett mail på min darling-adress, längst upp till vänster, så kan vi maila varandra:)
    MVH Åsa

    SvaraRadera