Antal besök sedan 2009.04.01

tisdag 1 september 2009

Blandad kompott

Här ser ni en del av mina ljuvliga silversmycken från www.solx.se Man kan aldrig ha för många av dessa vackra hantverk! M som driver nätbutiken är hur skicklig som helst & en riktig konstnär, i många avseenden. Det som är det bästa med dessa smycken är att de är så personliga, ha dina barns namn på, några vackra ord eller fina meningar som man själv väljer att få stämplade på dem.
Cirkeln med mina barns namn varierar jag genom att ha den antingen i kort eller lång kedja runt halsen eller som på bilden runt ett silverarmband.
Dessa mössor väntar på sin nya ägare & de är i modell lite "baggy" enligt önskemål & jag hoppas de kommer passa lille killen perfa! På dessa sitter min andra variant av etikett på höjden istället för vikt runt kanten, som jag oftast brukar sy. Dessa etiketter är slut för tillfället, men jag väntar på nya. Ser lite tufft ut att sätta dem så här på mössan för de lite större barnen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar