Antal besök sedan 2009.04.01

måndag 14 december 2009

Gott & blandat i juletider...

Hej alla! Inte många dagar kvar till jul & julstämningen har börjat infinna sig här hemma. Har fixat lite julgrupper & bakat lite gott & imorgon ska jag & stora tjejen A göra julgodis!

Jag har sytt en massa julklappar och har nu äntligen levererat denna vita overall i fleece med det bruna molntyget till lille V. Fick förfrågan av en kompis om jag kunde sy den i den här färgsättningen efter att hon sett en liknande på nätet. Resultatet blev ju super & lille V är bedårande söt i sin nya overall med tillhörande mössa i molntyget.


Fruktkorgen är från Madame Stoltz & julgruppen har jag inhandlat det mesta från favorit-blom-butiken "KNOPP" & gjort iordning nu på kvällskvisten. Man får så otroligt mycket inspiration hos A på Knopp & hon har så mycket fint i sin butik. Denna ljuvliga tavla har en väns svärfar gjort & den är så himla fin! Skulle egentligen ha den i N-E:s rum, men den hamnade nere i vardagsrummet nu under julen iaf!
Bildkvaliten är inte den bästa som ni ser, jag ska försöka ta ett nytt kort någon dag & lägga in för att ge en "rättvis" bild av konstverket;)

2 kommentarer:

  1. Hej! Ville bara kika in och meddela att Vidar är supernöjd med sin lilla mössa som jag vann här på bloggen för någon månad sedan. Han får mycket beröm för den hälsar mamma Pia.
    Ha en fin jul!
    Kram, anna-karin

    SvaraRadera
  2. Å va roligt! Hälsa Vidar & mor:) God Jul & gott nytt år! Kram Åsa

    SvaraRadera