Antal besök sedan 2009.04.01

måndag 21 december 2009

God Jul & Gott Nytt År

Sytt har jag gjort in i det sista, men nu ska jag ta det lugnt i några dagar på den fronten och bara vara med familjen, fixa ännu mera julmys i hemmet & ordna med det sista innan julen. Vi firar julafton hemma hos oss i år och det ska bli så skönt.
Här är en bild på vår kungsgran som jag & tjejerna klädde i helgen!
A & jag hann även med lite godisbak & de blev nougatbollar med marsipan, doppade i vit choklad, toppade med kokos, sååå smarriga:)


Tallrikshyllan är nu äntligen på plats i köket & den blev superfin! Den kommer från http://krillaskrusiduller.blogspot.com


Denna lilla resväska fylld med diverse "godsaker" från darling blev en uppskattad present till en liten nyfödd tjej. Väskan innhöll bla påslakanset, pläd, napphållare, mössor, jeans, scarf & haklapp. Ett riktigt bra presenttips både till nyfödd, dop, födelsedag eller kanske som julklapp:)
Ha nu en riktigt skön & underbar jul allesammans!
Kram Åsa

4 kommentarer:

  1. Ja den presenten (presenterna) uppskattade vi verkligen. Lilla Ebba kommer bli så söt i alla fina saker som du sytt till henne, STORT tack vännen!
    Kram Mia och Andreas

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder du visar och särskilt dina söta tjejer...
    God jul och ett gott nytt år till er!
    Många kramar
    Maria

    SvaraRadera
  3. God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  4. God fortsättning på det nya året allesammans! Ladylox, din sida har jag missat, men den kommer jag nu följa, jättemycket fint du gör:) Kram Åsa

    SvaraRadera