Antal besök sedan 2009.04.01

torsdag 18 februari 2010

Fixa & dona

Här hemma är det sjukstuga, så jag har inte haft så jättemycket energi till övers, men lite grann har jag orkat med :) Tänkte jag skulle visa en del av det jag sytt till hemmet. Har blivit nya gardiner till de flesta rummen , vimplar, kuddfodral och lite annat till vänner. Lampan på bilden kommer från Ellos och den tänkte jag ha antingen i N-E´s rum eller kanske i köket. Får se vart den passar bäst, jag flyttar runt alla våra lampor här hemma när jag är i "fixar-tagen" så den kan i stort sett hamna var som helst:)

Väntar nu med spänning på den nya fläkten som vi ska få efter höstens "napp-incident". Det tog oss lite tid att bestämma vilken fläktmodell vi ville ha, men det slutade med denna:

3 kommentarer:

  1. å..den där lampan var riktigt fin! Kollade på Ellos, men den fanns nog inte kvar vad jag kunde se. Bra köp!:o)
    Vad fint lillans rum var!

    SvaraRadera
  2. Undrar om vi har likadan smak du och jag. Jag har precis i dagarna äntligen sytt klart hissgardinerna till vardagsrummet och de påminner faktiskt om dina.

    Fläkten du visar verkar vara den som vi har, från Thermex va? Vi är jättenöjda med den. Det bästa är att man kan plocka bort filtret och stoppa i diskmaskinen.

    Ha det bra //Marie

    SvaraRadera
  3. Hej superduktiga sömmerska! Jag vill bjuda in just dig till min rätt så nya blogg, för att få din värdefulla åsikt! =)
    Funderar på att trycka upp roliga barntyger, men är osäker på vad som skulle uppskattas.... Så OM du ville kika in i min blogg http://otygligt.blogspot.com/ vore jag jättetacksam och glad! =D

    SvaraRadera