Antal besök sedan 2009.04.01

lördag 27 februari 2010

Loppisfynd blandat med nytt

Hej på er!
Hoppas det är bra med er denna härliga vinter.
Detta inlägg blandar jag lite "hejvilt" med vad som köpts på loppis i helgen, fixats hemma i form av målning & möblering.

De översta bilderna visar mitt dressing-room. Denna del av huset var från början vår balkong, men som nu är en utbyggnad som sitter ihop med vårt sovrum. Takhöjden är ca 3 m på högsta stället & det är verkligen ett härligt litet rum. Spegeln ni kan se skymta, köpte jag på loppis för en spottstyver.
Är inte klar med inredningen i garderoben, men den fungerar ganska bra så det är ingen brådska med resten.

Efter det kan ni se lillans nya köksdel. Hyllan köpte jag även den på loppis idag & målade den vit. 25:- gav jag för den! Till bänken sydde jag ett draperi som fästs med kardborre runtom kanten.

Sist visar jag en gammal spegel vi haft i källaren & som jag nu äntligen målat . Den vet jag ännu inte vart jag ska placera.

Ja det var lite smått & gott ifrån mig. Imorgon kväll när barnen somnat ska jag sy lite som ligger på beställning, för till veckan börjar jag jobba och då blir det full rulle med annat:) Men fortsätta sy det ska jag, så hör bara av er om det är något ni skulle vilja ha.
Trevlig helg!

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Jätte fina bilder och vilka fynd du har gjort!
    Kul att göra om :)
    Linda

    SvaraRadera