Antal besök sedan 2009.04.01

söndag 22 augusti 2010

Dä va inte igår...

Hej på er!

Sist jag skrev någonting här på bloggen var det påsk, så jag tänkte att det kanske är dags att försöka ta tag i bloggandet en aning.

Vi har haft en underbar sommar, med bla Gotland, möhippor, Stockholm, bröllop, festivaler & födelsedagsfester på agendan.
Har nu jobbat i ca 3 veckor sen semestern tog slut & har börjat få inspiration igen för hemmet med inredning & så har jag dragit igång i sy-stugan så smått.

Jag har lagt ut lite bilder som jag snabbt tog häromdagen, då vänner börjar fråga efter höstmössor, så här är några av alla de tyger jag har hemma.
Det rosa med moln är slut och jag har inta tänkt att ta hem mer av det i höst.
Ni är välkomna att höra av er om det finns sug på nån ny huvudbonad till era barn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar