Antal besök sedan 2009.04.01

söndag 29 augusti 2010

Presentkit till nyfödd liten efterlängtat kille

Det är 3 av mina vänner som har gått/går i väntans tider & nu har baby nr 2 kommit till världen.
Först kom min lilla guddotter L i början av augusti, sen lille A för ca en vecka sedan och nu väntar & längtar vi efter lilla M som ska komma vilken dag som helst.

Jag har nu inför dessa födslar fixat lite presentkit i olika stilar & då jag ännu bara hunnit ge bort en av dem, så kommer enbart den på bild nu för att inte avslöja de andra:-)

Denna lilla svarta låda köpte jag på LAGERHAUS & den fyllde jag med bl.a en nalle, med darlingmössa & scarf , darlingnapphållare, pyjamas från Lindex, jeans & kofta från H&M samt en liten darling vintermössa. Blev jättesött!

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till blogg världen ; ) Vilket gulligt presentkit

    SvaraRadera
  2. Gud va sött!:)Va kul att du har börjat blogga igen!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha:-) Det känns kul att vara tillbaka! Hoppas det är bra med er!

    SvaraRadera