Antal besök sedan 2009.04.01

måndag 16 november 2009

Klar Flisis till Bebis!

Nu är den klar & det "gick som smort"!;) Min andra beställning på overall & jag är jättenöjd med resultatet!
Hoppas M & A som ska ha den till sin lilla bebis oxå gillar den!
Overallen har jag sytt i svart fleece med lite detaljer i prickig fleece vid händer, fötter & luva. Jag har sytt så att man lätt kan komma åt babyns händer & fötter genom att vika över kanterna vid ben - & armslut. Denna gång använde jag en dragkedja istället för tryckknappar.

6 kommentarer:

  1. sååå himla fin, du är ju så otroligt duktig
    kram Bea

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Den blev jättefin och kommer passa superbra till vår kommande bebis! =) Duktig du är!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. å vilken fin!! du är superduktig! funderar skarpt på om jag skulle fixa en sådan fin...någon gång kanske.:o)

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer!Gulliga ni är! Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Så fin, ser jätte gossig ut. Helén

    SvaraRadera