Antal besök sedan 2009.04.01

söndag 15 november 2009

Sjukstuga...

Halloj alla!

Inte många inlägg här på bloggen på sistone som ni märkt.. Den sista veckan har varit rörig värre.. Dels har hela familjen legat sjuka i omgångar. Stora tjejen A är inne på sin tredje feber-omgång, så imorgon blir de farbror doktorn.. Verkar som halva Svedala ligger däckade med hosta & feber.

Å inte nog med det, pga, (anser jag) sömnbrist, så råkade jag göra notiser i tidningarna, genom att torrkoka nappar på spisen, så att hela nedervåningen blev rökfylld & brandkåren fick rycka ut! Vi hade tur som märkte det precis INNAN det började brinna.
Så i veckan har vi oxå haft huset fullt med "sanerare" som städat & tagit bort rökdoften & jag har tvättat gardiner & jackor så det står härliga till, så nu är jag ännu tröttare (om möjligt...)

Nu ska fläkten på bilden bort, då den luktar bränd plast och in med en ny. Har inte riktigt bestämt oss för vilken än, men troligtvis någon av dem som jag visar på bild eller i den stilen iaf.
Så pga allt detta så har sy-stugan fått vänta. Så alla ni som väntar på nåt gott, snart så, snart så.... ;)
Ikväll har jag suttit en stund framför maskinen iaf & jag har påbörjat något som jag tror kommer blir jätte sött/tufft! Bilder kommer såklart när "den" är klar!
Hörs snart, imorgon tror jag att jag har lite bilder på "nytt-sytt"!
Kramar Åsa

2 kommentarer:

  1. De fläktarna ni väljer på är ju kanon snygga, men tänk bara på att precis allt stekfett syns utanpå den. Man får torka sej galen, aldrig mer en sån för min del :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för inlägget,vem du nu är,då vet vi vad vi kanske INTE ska ha för fläkt alltså:) Men de är ju super snygga,men passar kanske inte en "pedant-tant" som mig! ha ha! Kram Åsa

    SvaraRadera