Antal besök sedan 2009.04.01

onsdag 22 april 2009

Skor skor skor...

Den här veckan har det inte blivit mycket gjort på sy-fronten & ingen annan front heller för den delen, det har varit annat i tankarna.
Men skor har jag hunnit inhandla ett par av:) De rosa Converse skorna fick N-E av en kär vän i doppresent, de är aningen för stora ännu, men hon har dem ibland ändå för de är ju bara så tuffa! De prickiga Nike skorna köpte jag i måndags på Stadium & de supersöta ballerina skorna köpte vi idag på Skopunkten.
Sambon tippar på att N-E kommer att ha typ 10 par skor innan hon fyllt 1 år, å jaa, de kan vara en möjlig tanke:) Jag har en förkärlek till skor! Stora dottern A har inte så många dock, för hon är super-kräsen vad gäller skor & hur de ska sitta på fötterna, men de är väl min ekonomiska räddning att det är så;)















1 kommentar:

  1. Nikeisarna va ju sååå söta! Min Anton är galen i skor...och det är ju faktikst lite roligt, för vem gillar inte skor!?
    Kram Marie

    SvaraRadera