Antal besök sedan 2009.04.01

måndag 13 april 2009

Underbara påskhelg....

Nu är vi hemma igen efter en underbar påskhelg med vänner, släkt & familj. De första dagarna var vi i Kungsbacka tillsammans med vänner från vår hemstad. Det blev en del shopping på Freeport Outlet & Kungsmässan. Barnen var de som fick mest så klart, men även jag lyckades hitta lite grejer! Bla en klänning som jag ska ha på bröllop den 16:e maj!:) Grillat & ett gott glas vin blev det på fredagskvällen. Känns härligt att vi äntligen fick till en resa till Kungsbacka A & J! :)

På påskafton for vi vidare till min kusin och där bjöds det på en god påsklunch och på kvällen blev det grillat i den ljuvliga "sommarvärmen" Ett STORT TACK till P & M! Vi hade det jättetrevligt hos er!

Så här söta var mina tjejer på påskafton! :)

2 kommentarer:

  1. Halloj Åsa! Vad pysslig du är, jättefina saker. Ska bli roligt att hålla lite koll på er här på bloggen. Kanske man kan få lite inspiration fast jag har tummen mitt i handen när det gäller att sy. Jag har också en blogg, där jag tipsar om böcker, film och musik: ankanej.blogpsot.com. Ha det! /Anna-Karin Jakobsson

    SvaraRadera
  2. Hej Anna-Karin! Va kul att du tittade in! :) Jag tittade på din blogg igår kväll faktiskt, ska fortsätta med det, trots att jag dock sällan hinner läsa böcker numera:)Du hade många bra boktips som gav mig lite inspiration! Vi hörs snart! Kram//Åsa

    SvaraRadera