Antal besök sedan 2009.04.01

tisdag 19 januari 2010

Fin utmärkelse!

Jag har fått en så fin utmärkelse av Li.W ! Tusen tack Linda! Jag är superglad för detta:)

Med denna utmärkelse följer att jag skall:
  • Kopiera awarden på din blogg
  • Länka till personen som gett dig awarden!
  • Berätta 7 intressanta fakta omDig själv!
  • Valja 7 andra bloggar som Du vill ge awarden till!
  • Länka till deras bloggar!
  • Lägg en kommentar i deras blogg att Du gett dem awarden!

Här följer 7 saker som Ni kanske visste eller inte om mig:

1: Jag blev ormbiten när jag var 10 år och blev dödssjuk, men är inte ormrädd:)

2: Jag har en tatuering i svanken där det står min äldsta dotters namn och har länge velat göra en till fast på skuldran & ner på ryggen med blomrankor, men jag vet inte om jag vågar... Måste ju nästan skriva lillans namn någonstans iof..Mina döttrars namn är Edla Amanda Olivia & Vera Norah-Estelle. Har nog aldrig skrivit deras hela namn i bloggen utan bara första bokstäverna och jag vet att många undrat vad N-E står för:)

3: Jag är typ beroende av min mobil... hm... försöker dock vänja mig "av" lite grann genom att lämna den hemma ibland.

4: Jag gillar att åka snowboard! Önskar jag vore mycket bättre dock!

5: Är sjukt förälskad i sushi, både att tillaga & äte.Men det har ni nog inte missat med tanke på alla mina inlägg om just sushi.

6: Jag har bott i Biarritz i Frankrike.

7: Jag älskar att pyssla, sy, fixa hemma & umgås med familj & vänner.

Det var lite saker om mig själv:)

Nu vill jag skicka denna utmärkelse vidare till:

Krillas Krusiduller

Inredningsdrömmar

Ladylox

Bland skrot och skruv

Inredning i vitt, gammalt och nytt

Lilla hjärtat

Karin Krut

Kram på er alla!

Åsa


2 kommentarer:

  1. Hej, hej!

    Tackar för att du skickade vidare till mig-. Kommer ett inlägg om detta framöver :) Så super snygga de rutiga byxorna var, hon ser så coll ut lilla N-E.
    Hoppas ni har en bra helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för den fina utmärkelsen! Ska inom kort göra ett inlägg. Jag har förresten länkat tillbaka till din fina blogg. Lättare att följa den med blogglistan =)

    //Marie

    SvaraRadera