Antal besök sedan 2009.04.01

onsdag 6 januari 2010

Personlig almanacka







Nu har jag beställt en ny almanacka för 2010! Jag har funnit min favorit bland almanackor och den kommer från www.personligalmanacka.se
Det är andra året som jag beställer min almanacka ifrån dem och det blir nog fler år framöver.
Det nya för i år är att man kan lägga in sina nära & käras födelsedagar.
Så smidigt, då man kunde importera födelsedagar från Facebook och det underlättade en hel del.
De övriga datumen skrev man in manuellt och så kommer kalendern färdigtryckt med ALLA viktiga dagar inskrivna! Hur bra som helst!

Hos personligalmanacka skapar man sin egen layout på både utseende & innehåll. I år har de en superfin design kollektion som man kan välja ifrån och jag fastnade för den grå kalendern med björkar. (bilderna är lånade från deras sida)
Nu väntar jag med spänning på att posten ska komma;)
Kram Åsa


1 kommentar:

  1. Åhh va fina, ska jag nog kolla upp! =)
    Kram Mia K

    SvaraRadera