Antal besök sedan 2009.04.01

söndag 31 januari 2010

Gammal fin vit spets...

Hej hej!
Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg här på bloggen så jag tyckte det var dags att uppdatera lite!
Ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte sytt så jättemycket den sista tiden, det har varit mycket annat att tänka på och att ordna med. Men nu har jag äntligen sytt lite grann igen och fått nya idéer och inspiration.
Jag har använt mycket spets i mina senaste projekt och det har bland annat blivit "piffning" av ett par jeans till N-E. Sydde vit mudd vid foten och dekorerade med spets vid fickorna. Blev ett par helt annorlunda & mycket sötare jeans tycker jag!
Haklappen använde jag mig utav lite blandad spets & den blev riktigt "shabby-chic", som så mycket kallas för numera;)
Tack svärmor för all fin gammal spets jag fått utav dig! Den kommer att komma väl till användning inför vårens plagg.

3 kommentarer:

  1. Vilken snygg upp-piffning!

    SvaraRadera
  2. Så söta jeans!!!! Och haklappen!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer! De blev lite finare med lite detaljer på jeansen:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera