Antal besök sedan 2009.04.01

tisdag 6 oktober 2009

10 000 besök!

Snart har det varit 10 000 besök på min blogg sedan jag startade den 1 april i år och det tänkte jag fira genom att ha en liten utlottning av en mössa & scarf i valfritt tyg! :)
Vill ni vara med i utlottningen av dessa så maila på min darlingar@live.se mail och skriv några rader om vad Du tycker om min blogg, & hur du fick vetskap om den, så kommer jag att ibland er att lotta ut vem som får mössan med tillhörande scarf.

Tack till er alla som tittar in på min blogg då & då och som trots få kommentarer på bloggens sida, hör av sig via mailen & personligen:)
ps.Ni får jättegärna lämna ett avtryck i form av "kommentarer" oxå!

Stor kram Åsa

3 kommentarer:

  1. Hej Åsa! Det är väl bäst att jag skriver något nu då ;-) Tar en "sväng" bland alla bloggar,varav en är din, varje dag nästan. Det är alltid lika kul att läsa och titta på allt fint du gör. Här i Linköping är det full fart. Jag har börjat jobba och Olle har börjat förskolan. Livet rullar på kan man säga ;-)
    Hoppas allt är bra med er!
    Är gärna med i utlottningen! Kram Maria Bülow

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Bäst att jag också får iväg en liten kommentar då... ;)
    Vill bara säga att jag gillar din blogg och tittar in då och då för att kolla om du lagt ut nåt nytt inlägg. Fortsätt att göra det du är så bra på, att sy och inreda! =)
    Kramar från Mia Käck

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer för era kommentarer!:) Va kul att äntligen få veta att just ni 2 är några av mina besökare.Hi hi!
    Maria, jag tänkte på dig idag så det var så kul att komma hem & se att du varit på "besök" på bloggen. Var på Me and I party och det saknades nån;)
    Ha det så bra i vinter & ta hand om er I Linköping!Kramar

    SvaraRadera