Antal besök sedan 2009.04.01

torsdag 29 oktober 2009

Mina "darlings" på WWW.SOLX.SE

Oh så kul! Jag har blivit tillfrågad att ha med mina mössor & scarfar i en fototävling på www.solx.se/smycken.html. Ta en titt för att vara med & tävla eller hitta just Ditt favoritsmycke!
Nedan är ett axplock av några fina smycken som finns hos SOLX/By Hovland
Nu är båda byxorna klara till tvillingparet T & G! Så tuffa till ett par otroligt charmiga barn. Dom kommer matcha varandra så bra i darling-brallan & mössan!

5 kommentarer:

  1. Va kul, å vilken fin reklam. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt!! Hör av mig, hoppas jag kan hämta grejerna idag! Vill prova nuuu! Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga :) du är sååå duktig
    kram Bea

    SvaraRadera
  4. Hej nu är jag med och bidrar med två foton till tävlingen. Mailade er precis.
    Kram Ida

    SvaraRadera
  5. Va kul att du är med & tävlar! :) Då ska jag åka till SOLX snart & titta alla tävlingsbidrag! Kram Åsa

    SvaraRadera