Antal besök sedan 2009.04.01

lördag 10 oktober 2009

Nu har ALLT efterlängtat äntligen kommit:)

Nu är de här!! De härliga tygerna & min nya overlock! Jag har inte gjort mycket annat än suttit framför maskinen på sen jag fick den, det är som en dröm att sy på den & en ny värld har öppnats. Jo, jag är lyrisk!
Jag köpte den i lokala symaskinsaffären, efter att först ha hittat den till ett bra pris på nätet. Men jag vill helst "sponsra" lokala handlare, så jag tog mig en tur upp på stan & gjorde en bra affär & vet då att om något händer med maskinen så är det lätt att få den servad oxå.
Visar lite av det jag sytt på min nya "kompis" & imorgon kommer bilder på helt nya grejer som jag sytt.. Bla nåt för oss mammor;)


Lite surprise-tyg, mössor i härligt "Djungeltyg". Passar både tjej och kille! Riktigt coolt!
Överst offwhite med svarta hjärtan-tyget & nedan de tuffa stjärn-tygerna.
Moln-tygerna i de tre färgställningarna som jag beställt hem. Syskonen kommer att matcha varandra:)
Set för de stora & de minsta...."Baggy" mössa med tillhörande små vantar. Skönt för små kalla händer i höstkylan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar