Antal besök sedan 2009.04.01

tisdag 20 oktober 2009

Ibland kjolar, jeans & "mysser"

Ja nu är det mössor som gäller & jag syr för fulla muggar, men då ni sett alla mina tyger & mössor så visar jag lite annat smått & gott som jag syr därimellan. Bl a denna lilla blommiga kjol med svart mudd & kantband. Den blev trots de stora färggranna blommorna "höstig" då det blev mörka kontraster till det ljusa.
Så söt på! Modellen sover, så kjolen fick hängas på en galge! Av dessa bralls blev det ett par småtting-jeans till en liten kille på 6 månader. Se nedan vilka små tuffa! Hoppas Du gillar dem M;) Å att de blir perfa till G!

2 kommentarer:

  1. Åhh vilken fin kjol, den gillade jag verkligen! =)
    kram Mia Käck

    SvaraRadera
  2. Ååh, supersnygga! De kommer bli hur bra som helst till Gustav! Tack gulliga du för att du syr så fint till oss, ser fram emot att hämta hela klädpaketet! Kram Mia

    SvaraRadera