Antal besök sedan 2009.04.01

onsdag 7 oktober 2009

Då var siffran nådd!

Ja nu är 10 000 siffran nådd! Jättekul tycker jag, att så många kikar in på min blogg!
Utlottningen kommer jag att göra i slutet av nästa vecka, så fortsätt att maila mig om du vill vara med & ha chans att få en mössa med tillhörande scarf hemskickad till dej:)

Ikväll har jag varit på ME And I party & det fanns mycket sött att välja mellan.
Mitt val blev till slut denna lilla ljuvliga tunika till N-E! Har även köpt vinteroverall till lillan och efter många om & men blev det en röd skapelse från Didrikson med härlig pälskrage. Som de flesta som känner mig vet, så lider jag "lite" av beslutsångest, det handlar om modell, färg, storlek osv osv.. .Men jag är mycket nöjd över valet. Tack Å på www.lillaw.se som har tålamod med en beslutsångest-kund som jag;)

Ville visa hur mössa & scarf i detta tyg blev. Det är en sån skillnad att enbart se en bild på tyget & i uppsydd mössa. Detta set skall en liten tjej på snart 10 månader få bära i höst, tufft:) Det blir mest mössor & scarfar på bild som ni märker, men det är det som hägrar just nu. Alla vill vi ju ha lite nytt på våra darlingars hjässor så här i kalla tider. Det är bara att sätta sig framför maskinen igen & fortsätta att sy! Natti natt till de flesta;)

4 kommentarer:

  1. Hej Åsagåsa! Vilken fin blogg du har och finfina saker som du gör! Har tipsat en jobbkompis om bloggen och hoppas att de gör några beställningar :). Stor kram till hela familjen och tack för senast! Malin

    SvaraRadera
  2. Ja du kan man få beställa till vuxen storlek. Tycker så mycket om mössorna!!! hi hi
    Ha de gott!

    /Cissi

    SvaraRadera
  3. Härligt Malin att du tipsar om min blogg! :) Tusen tack till er för att ni kom & förgyllde vår kväll!

    Cissi, klart du kan få en mössa i vuxen size!BAra att maila mig vilket tyg du giller mest så fixar jag resten!

    Kramar till er

    SvaraRadera
  4. Hej
    Grattis till antalet besökare. För min del är det jobb som gäller numera och både bloggande o annat kommer lite vid sidan av. Saknar såklart dessa mamma träffar o hänger gärna på om det är så att det passar någon gång framöver. Så fint ni hade dukat vi er bröllopsfest. Var så länge sen jag kikade runt på bloggar så jag missat massa trevliga inlägg. Och du syr ju som vanligt massa snyggt. Länkar till din tävling från min blogg, så jag lånar en liten bild av dig om det är ok!?
    Hoppas att allt är bra med hela familjen.
    Kram Marie

    SvaraRadera