Antal besök sedan 2009.04.01

tisdag 13 oktober 2009

STOR blommiga tunikan

Igår kväll sydde jag denna färggranna & storblommiga tunika till N-E i ett second-hand tyg.
Man blir glad av att se denna färgklick på en strålande glad tjej! :)
Tunikan är lite kort i modellen för att den ska bli snygg till jeans eller leggings, men kan ju även göras längre om man så önskar.
Ikväll blir det inte många knop gjorda framför symaskinen, för nu är det snart dags för innebandy träning & efter det är det soffan som gäller:) Åt tacos till middag efter stora tjejen A:s önskemål & jag önskar just nu att jag inte tog den sista portionen, hur ska jag orka springa ikväll??!
På återseende;)





5 kommentarer:

  1. Underbar, vilka härliga färger.
    Som du ser så funkar det nu... Missat att jag är tvungen att scrolla ner igen och verifiera. (När jag trycker på skicka kommentar så hoppar jag upp till rubriken igen och "missar" bokstavs-verifieringen.) Men, nu vet jag!:o)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig tunika och tjej! Man blir glad av den bilden!
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Härliga kläder och underbara färger. Hoppas allt är bra med er.....gu vilken fart det är på dig och syfingraran:) Kramis/maud

    SvaraRadera
  4. Jättefin tunika! Passar lilla N toppen!
    Bra jobbat under kvällens kraftansträngning...
    Ha en bra kväll!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  5. Johanna Söderqvist14 okt. 2009 14:56:00

    Hej Åsa!
    Din gamla kollega Johanna här!
    Vad roligt att du bloggar och vad mkt fint du syr!! en riktig talang är du:) hoppas att ni mår bra och herregud vad stor lilltjejen har blivit, jättesöt är hon! Jag är också hemma med vårt lilla busfrö Gustav, han blir sju mån imorgon och växer som ogräs! Här är det fullt upp också med husfix, fick ju några extra m2 hus att inreda när vi flyttade till sthlm:)
    kramar!

    SvaraRadera