Antal besök sedan 2009.04.01

fredag 2 oktober 2009

Tyger tyger, härliga tyger...

Jag har fått önskemål om att samla alla mina möss & scarf tyger i ett & samma inlägg för att enkelt kunna få en överblick i vad som finns att välja emellan.
Vissa av dessa tyger finns det ytterst lite kvar av så där är det först till kvarn som gäller:) Jag markerar dessa tyger med en liten stjärna*.

Det är även många som efterfrågat tyger från JNY Design, så nu har jag äntligen beställt dessa fina tyger med vit botten & svarta hjärtan, stjärntygerna i två kulörer & moln tyget i tre kulörer. Det rosa molntyger var tyvärr slut, men kommer det in så lovar jag att beställa hem av det:)
(Bilderna på dessa tyger är lånade från JNY:s hemsida & de tygerna som ser ut att ha en blå botten går mer emot turkost i verkligheten))
* Rosa/vinrött*Grönt vita prickar*Randigt turkost/limeDetta tyg i svart/vitt med grafiska blommor har jag haft turen att återigen kunnat beställa, det var en favorit sist jag hade så jag blev så glad att hitta det igen:) *Svart med små vita prickar*Randigt med gul rand

1 kommentar:

  1. Hej. Såg att du har kvar det gröna tyget med vita prickar. Skulle jättegärna vilja ha en med fleece i med det tyget om det går för sig? Tänkte kanske en strl större än de jag har så hon kan ha den hela vintern.
    /Emma

    SvaraRadera