Antal besök sedan 2009.04.01

lördag 17 oktober 2009

Mera jeans...

Mellan alla mössor & scarfar så syr jag lite jeans numera. Det är verkligen superkul att sy mini-jeans av gamla slitna jeans, jeanskjolar eller vad man nu kan finna efter sig själv.
Jag har fått några jeans på beställning så de är jag i full fart med att få färdiga, ska bli spännande att se hur de blir!
Här springer N-E runt i de senaste jeansen, de blev riktigt coola med de stora fickorna & den grå mudden. Just de här jeansen har jag sytt av en gammal jeanskjol som jag haft.

4 kommentarer:

  1. Försöker skriva här igen hoppas det funkar denna gång.
    Dom är ju bara för häftiga, Nova Star känsla :)
    Vill absolut beställa ett par eller två :)
    //Bea

    SvaraRadera
  2. Hi hi det verkar som N-E trivs som modell...hon borde ju vara van och få prova och bli fotat nu med tanke på hur mycket snyggt du sytt. Gillade kjolarna massor...har ju tyvärr ingen liten tjej att klä dem i. Men de där jeansen skulle ju vara nå´t för lilla A.
    Hoppas helgen varit bra!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  3. Vilka fina jeans! N-E ser ut att stortrivas i dem... Ska kika in bland dina tyger och lägger nog en mössbeställning på tisdag!
    Ha en bra vecka!
    kram
    Maria

    SvaraRadera